Please enter banners and links.
Kľúčom k úspešnému podnikaniu a získaniu stabilného postavenia na trhu je vybudovanie si dobrého mena a prestíže spoločnosti. To, ako vašu firmu vnímajú potenciálni zákazníci a obchodní partneri, je minimálne tak dôležité ako kvalita vašich produktov alebo služieb, ktoré poskytujete. Okrem kvalitného marketingu, existujú i sekundárne indikátory, ktoré mienku verejnosti nepriamo, ale významne ovplyvňujú. Zamerajme sa na tie, do ktorých môžete zasiahnuť s využitím minimálnych finančných zdrojov.
Sídlo spoločnosti
Sídlo spoločnosti je po vašom názve prvým údajom, s ktorým sa verejnosť stretáva a je preto významným ukazovateľom vašej prestíže. Ak vám na dobrom mene skutočne záleží, nemali by ste výber sídla zanedbať. V prípade, že pracujete z domu, nepotrebujete vlastné kancelárske priestory alebo využívate nízko nákladové priestory na vidieku či v okrajových častiach mesta, výborným riešením je prenajať si lukratívne virtuálne sídlo firmy. Mesačné náklady na prenájom sa v tomto prípade počítajú rádovo v eurách a vaša spoločnosť tým získa punc kvality a prestíže.
Virtuálna prezentácia
Kto nie je online akoby ani nebol. Nech sa už vaše služby alebo produkty orientujú na akúkoľvek cieľovú skupinu, každý dnes využíva “google poradňu”. Ročný prenájom domény pritom nestojí viac ako pár eur. Ak aj svoje produkty alebo služby neplánujete ponúkať formou e-shopu, portál prezentujúci vašu spoločnosť je na mieste. Zverejniť by ste na ňom mali okrem základných údajov spoločnosti a portfólia produktov aj nejaký ten popis svojej firmy. Dôležitou súčasťou by mal byť váš rozvojový plán. Zamerajte sa predovšetkým na svoje ciele, hodnotovú orientáciu a stanovte si jasnú víziu. Dajte svojej spoločnosti príbeh, ktorý bude mať začiatok, jadro a záver. Ľudia milujú obrázky. Všetko prezentujte aj formou fotografií. Nasnímajte svoje produkty, tím ľudí, virtuálnu kanceláriu v Bratislave, čokoľvek, čo poteší oko a vzbudí záujem. Dajte si záležať na kvalite. Vyvarujte sa pravopisným chybám a amatérskym fotografiám. Nebojte sa využiť služby profesionálov. Ide o jednorazovú investíciu vo výške pár desiatok eur, ktorá bude mať dlhodobý efekt.
Prvý kontakt
Prvý dojem je neraz rozhodujúci a to nie len v podnikaní. Ak sa máte osobne stretnúť s dôležitým obchodným partnerom alebo zákazníkom, všetko musí byť tip-top. Od priestoru až po váš oblek. Ak sa rozhodnete pre lukratívne virtuálne sídlo firmy, uskutočňujte v týchto priestoroch aj svoje významné rokovania. Spoločnosť poskytujúca sídlo firmy pre spoločnosti obyčajne poskytuje aj možnosť prenajať si lukratívne zasadacie priestory na adrese. Ceny bývajú veľmi prijateľné. Vám zostane na starosti len príjemné vystupovanie. Nezabudnite na čisté auto, dokonale padnúci a vyžehlený oblek a príjemný, ľahký parfém. Nič nepreháňajte, ale ani nezanedbajte.
Reklamný článok
FOTO: pexels.com