Please enter banners and links.
Aj keď sa nám to nie vždy páči, reklama je jeden z tých marketingových nástrojov, ktoré dokážu veľmi razantne zvýšiť predajnosť a dopyt po konkrétnych produktoch či službách. Aký typ reklamy je pre súčasného moderného človeka najefektívnejší a čo všetko sa dá reklamovať?
Na sociálnych sieťach to jednoducho žije!
Sociálne siete nie sú poprepletané len osobnými príbehmi, klebetami či rôznymi konšpiračnými teóriami. Užívateľ tú nájde aj množstvo užitočných rád, návodov, priateľstiev a svojím spôsobom sa vždy dozvie niečo nové. Či už sme priaznivcami Facebooku, Instagramu alebo Twitteru, všade tam na nás nenápadne číha množstvo dobre cielených reklám zabalených v darčekovom balení s nápisom: „Len pre Teba“. Často si to ani neuvedomíme, no po prečítaní reklamy na Instagrame sa zrazu začneme zaujímať o konkrétny produkt či službu. Takýto dobre cielený útok na naše podvedomie nám potom okrem novej informácie prinesie aj novú možnosť nakupovania a utrácania. Tým nechceme povedať, že reklamy sú nepriatelia a sú nevhodné. Práve naopak. Či už je to nenápadný reklamný spot na Facebooku, alebo neuveriteľné pútavá reklama na Instagrame, väčšinou v nás vyvolá aspoň miernu vlnu záujmu. A presne toto je cieľom reklamy!
Aj zviditeľnenie je istým spôsobom reklama
Po reklame ako jednom zo spôsobov zvýšenia záujmu o produkt či službu však nesiaha len výrobná sféra. Veľmi často sa môžeme stretnúť aj s propagáciou rôznych služieb. Lekári nie sú výnimkou. Niežeby taký gynekológ v Bratislave alebo očný lekár z Nitry nemal dosť svojich pacientov. Reklama v tomto prípade je skôr akýsi prostriedok na zviditeľnenie a dotyčnému zvyšuje prestíž a dôležitosť. Pretože čím viac ľudí vie o ich existencii a kvalite služieb, tým skôr sa referencie a ohlasy klientov na ich prácu rozšíria po všetkých sociálnych sieťach. A tak sa ľahko môže stať, že sa k očnému lekárovi z Nitry objedná pacient z Bratislavy a naopak, ku gynekológovi z Bratislavy príde pacientka z celkom iného okresu. Výsledok, ktorý ponúka uspokojivé riešenie pre obidve zúčastnené strany.
Ak najbližšie pri surfovaní po sociálnych sieťach natrafíme na nejakú zaujímavú reklamu, neprebehnime ju, ale občas si niektorú aj prečítajme. Ktovie, možno aj na nás tam čaká niečo, čo bolo vyrobené „len pre nás“.