Please enter banners and links.
Prevádzka môže vyzerať štýlovo, a pritom obsahovať všetko dôležité vybavenie, vďaka ktorému bude tovar v predajni uložený prehľadne a pritiahne pozornosť zákazníkov. Moderné regály do predajní od renomovaných výrobcov majú nadčasový dizajn a vyrábajú sa z kvalitných materiálov, čo zabezpečí ich dlhú životnosť.
Regály lákajú flexibilitou
Pri vybavovaní novej alebo rekonštruovaní staršej predajne myslite určite aj na regály. Tie najmodernejšie z nich prekvapia jednoduchou montážou a vysokou mierou flexibility. Vďaka tomu je možné prevádzku vybaviť optimálnym počtom políc alebo vešiakových ramien. Regály do predajní môžu byť namontované na stenu, ale i samostojné, v závislosti od priestorových možností alebo charakteru tovaru, ktorý chcete vystavovať.
Luxusný dojem vytvoríte, ak regály stojace pri stene opatríte zadnou stenou. Tovar sa nemusí opierať o stenu, a umožníte mu viac vyniknúť. Rôzne regálové systémy zapadnú do rozmanitých druhov predajní, dokonca i do tých, čo sa nachádzajú v exteriéri. Niektoré regály do predajní charakterizuje technický dizajn, iné nadchnú svojím jednoduchým prírodným výzorom. Lesklá oceľ a sklo pôsobia v priestore nenápadne, zatiaľ čo drevo jej dodáva útulnejší dizajn.
Na regáloch vystavujete štýlovo
Podľa charakteru vystavovaného tovaru voľte najvhodnejší regálový systém. Niektoré druhy sú napríklad vynikajúce i na vystavovanie tovaru vo výklade. Sú dostatočne stabilné na to, aby tovar udržali, aj keď stoja samostatne, ale zároveň nebránia vo výhľade na interiér predajne. Rôzne druhy odevov, potravín,
bytových doplnkov alebo technika vyniknú na policiach, zatiaľ čo kabáty, košele a bižutéria na vešiakoch a ramenách. Aj vo vašej predajni sa môže zákazník cítiť ako vo svojom svete. Prechádzaním uličkami tovar zláka jeho pozornosť postupne, no niektoré druhy ho môžu zviesť ešte skôr, ako k nim fyzicky prejde. O to sa postarajú dizajnovo nápadité druhy regálov alebo regály umiestnené v strede predajne či v jej rohoch. Čím viac si potrpíte na vybavení predajne, tým radšej k vám budú zákazníci chodiť, pretože okrem tovaru, ktorý ponúkate, ich rozhodne zaujme aj špecifická atmosféra prevádzky.
Reklamný článok