Kancelária – kľúč k úspešnému podnikaniu

Please enter banners and links.

kancelarie-na-prenajom-bratislava-btscargo.skZačínate podnikať, meníte lokalitu pôsobnosti, rozširujete firmu alebo opúšťate svoju domácu kanceláriu? Prenájom a zariadenie kancelárskych priestorov je jednou z tých úloh, ktorá vyzerá veľmi jednoducho, ale len dovtedy, kým sa do nej nepustíte. V skutočnosti stojíte pred výzvou, ktorej rozlúsknutie zásadne ovplyvní fungovanie vašej firmy.

Povaha pracovného priestoru má veľký praktický a psychologický význam smerom do firmy i navonok. Kancelárske priestory musia zvyšovať efektivitu práce zamestnancov a súčasne reprezentovať firmu v očiach verejnosti predstavujúcej vašich potenciálnych klientov a obchodných partnerov. Vaša prevádzka by mala dýchať hodnotami a víziou vašej spoločnosti. Odhliadnuc od oblasti pôsobnosti, existuje niekoľko atribútov, na ktoré by ste pri zriaďovaní pracoviska nemali zabudnúť.

 

Lokalita kancelárií

Voľba lokality závisí od toho, na akej úrovni podnikáte. Vyžaduje sa výborná dostupnosť pre klientov i obchodných partnerov. Ak sa snažíte osloviť lokálnu klientelu, dbajte na jednoduchý prístup z centra mesta, prípadne z obchvatu alebo z diaľnice. V prípade, že ašpirujete na nadnárodné podnikanie, obrovskou výhodou môže byť prenájom kancelárií v Bratislave alebo v Košiciach. Jedinečnou pozíciou sa môžu pochváliť kancelárie na prenájom spoločnosti BTS Cargo, vďaka ktorým môže aj vaša prevádzka sídliť v bezprostrednej blízkosti exkluzívneho areálu bratislavského letiska.

Atribútom lokality, ktorý je mnohými neprávom opomínaný, je atraktivita prostredia. Upravené, oku lahodiace okolie s množstvom zelene a príjemným výhľadom bude vašim tromfom pri vytváraní prvého dojmu.

 

Občianska vybavenosť

prenajom-kancelarii-bratislava-btscargo.sk

Dostupnosť služieb a obchodných prevádzok je ďalším benefitom, ktorý by ste mali vziať do úvahy pri vyberaní z množstva lokalít, v ktorých sa ponúkajú kancelárie na prenájom. Správnym výberom predídete problémom so stravovaním zamestnancov, usporadúvaním obchodných obedov, ale aj parkovaním alebo pre každú prevádzku nevyhnutnými nákupmi.

 

Atmosféra

Na to, aby kancelárske priestory motivovali k práci a aktivite, musia spĺňať určité fyzikálne atribúty. Medzi najdôležitejšie patrí priestrannosť, presvetlenie, možnosti vetrania a nízka hlučnosť. Veľmi dôležitá je aj správna teplota ideálne regulovateľná celoročne dostupným vykurovaním a klimatizáciou. Nezabúdajte ani na farebnosť. Jednoduchým a elegantným riešením je biela. Staviť ale môžete aj na upokojujúcu modrú alebo energickú žltú.

 

Kvalita zariadenia

Výber nábytku podriaďujte najprísnejšej previerke kvality. Lacné kancelárske stoly a stoličky nielenže nespĺňajú nijaké ergonomické požiadavky, čo sa veľmi rýchlo prejaví na spokojnosti a výkonnosti zamestnancov, ale používaním podliehajú bleskovému opotrebovaniu. Ošúchaný a rozkolísaný nábytok nie je dobrou vizitkou úspešnej firmy. Kupujte kvalitné nadčasové zariadenie.

 

Detaily

Interiérové doplnky sú ideálnym prostriedkom sebavyjadrenia. Veľmi dobre poslúžia hlavne ak zvolíte kancelárie na prenájom, ktoré sú plne zariadené. S trochou dôvtipu a minimálnou investíciou vytvoríte z prenajatých priestorov verný odraz filozofie vašej spoločnosti. Dojem exkluzivity dosiahnete dekoráciami z luxusných kovov a masívneho dreva. Inteligenciu reprezentujú úhľadne uložené police s knihami, spoľahlivosť a lojalitu správne umiestnené logo firmy a krátka prezentácia vašich zásad v obrazovej či písanej podobe. Pretavte svoju kreativitu do priestoru a úspech na seba nenechá dlho čakať.