Čas koncoročných firemných akcií sa blíži

Please enter banners and links.

depositphotos_75033219_l-2015

Posledné mesiace v roku sú charakteristické nielen prípravami na Vianoce, ale aj organizáciou koncoročných firemných večierkov. Práve tie sú prakticky jedinou príležitosťou za celý rok, kedy sa môžu zamestnanci a partneri firmy nezáväzne stretnúť a spoločne sa zabaviť. Ak aj vy plánujete organizovať podobnú koncoročnú akciu, nezabudnite si všetko včas naplánovať úplne do detailov.

 

 

Najdôležitejšie je zabezpečiť priestor

Najdôležitejšie zo všetkého je nájsť vhodný priestor, ktorý je určený pre firemné akcie. Ideálne hotel či penzión s väčšou spoločenskou miestnosťou a kompletným servisom, čo vás odbremení od najťažšej práce súvisiacej s organizovaním večierku, teda chystania občerstvenia. Takýto večierok tiež môžete spojiť s celofiremným školením, ktoré mu bude predchádzať či zaujímavým programom, napríklad wellness, ochutnávkou vín a podobne. Zamestnanci či partneri si totiž aspoň raz za rok zaslúžia niečo navyše.

 

Vyriešte odvoz na a z akcie

Pred firemnou akciou by ste mali tiež vyriešiť, ako sa na ňu jej účastníci dostanú, keďže si nikto určite neodpustí aspoň malý pohárik alkoholu. Najideálnejšie by bolo zabezpečiť prenájom dodávky pre viac osôb, či dokonca celého mikrobusu. Počet šoférov medzi pozvanými tak eliminujete na minimum, vďaka čomu sa na akcii uvoľní prakticky každý.

 

Nezabudnite na poďakovanie a malý darček

Okrem občerstvenia, zábavy a kompletného servisu by ste pozvaným hosťom mali poďakovať za celoročnú spoluprácu. Samozrejme, ako ústne, tak aj vecne. Okrem úvodného príhovoru, ktorým zhrniete fungovanie firmy a nevyhnutnú úlohu zamestnancov a iných partnerov na jej chode, sa práve týmto osobám odvďačte aj malým darčekom. Nič nepokazíte jednoduchou klasikou, napríklad balíčkom s dobrým vínom a reklamnými predmetmi, alebo môžete skúsiť niečo originálne či dokonca darček na mieru každej osobe. Ak viete, že je váš zamestnanec blázon do turistiky, potešia ho turistické ďalekohľady. V prípade, že jedna zo žien vo firme nosí každý deň inú šatku, obdarujte ju ďalším kúskom do jej zbierky. Darček na mieru od zamestnávateľa však pripadá do úvahy len vtedy, ak je kolektív skutočne malý a každého človeka poznáte dôverne.

Reklamný článok

FOTO: google.com