Please enter banners and links.
Nedeľné poobedie som trávila nakupovaním nevyhnutných vecí pre život. Keďže som žena, takýchto vecí pre mňa existuje veľa. Do košíka som plánovala pridať aj krém proti vráskam.
Prechádzala som bludiskom oddelenia drogérie v obchodnom dome. Z regálov sa na mňa usmievali krémy proti celulitíde. Až som sa začala báť, že mi tým chce niekto niečo naznačiť.
Keď som konečne objavila svoj cieľový pult, nijako mi neodľahlo. Jeden vedľa druhého boli nastúpené krémy od desiatok výrobcov. Obaly sľubovali okamžité výsledky do 27 sekúnd od použitia, nemožné na počkanie a zázraky do troch dní. Samozrejme, napísať si na výrobok „Vlastne to moc nefunguje, skúste radšej športovať“ by najlepším marketingom nebolo. Ale ako sa má jednoduchý laik vyznať na trhu tisícok produktov, kde každý sľubuje to najlepšie, avšak nie každý je aj schopný to splniť?
Niekto sa riadi zásadou – čím drahšie, tým lepšie. Pri výbere kozmetiky je dobré zohľadňovať aj cenu, ale treba brať do úvahy, či platíme za úžitkovú vlastnosť výrobku alebo iba za meno výrobcu. Zlatým pravidlom je vychádzanie z vlastných poznatkov. Výbornú skúsenosť mám s kozmetikou La Roche Posay. Paradoxne, táto značka tu chýbala. V pulte predo mnou prevládali veľké cenové rozdiely. Inštinkt mi radil nesiahnuť po najlacnejšom. Lacné prísady pleti viac uškodia, ako pomôžu. Pozorne som prechádzala po obaloch a snažila sa nájsť záchytný bod. Podarilo sa! Jedným z ponúkaných krémov bol Vichy Normaderm Anti-age. Spomenula som si na pozitívne skúsenosti s touto značkou, keďže kedysi som vďaka Vichy Dercos Aminexil spreju vyhrala boj s vypadávaním vlasov.
V mojom prípade mi pri výbere pomohli skúsenosti. Majme však na pamäti, že sú veci, na ktorých sa neoplatí šetriť. A ako povedal jeden ekonóm „Nie sme takí bohatí, aby sme si dovolili kupovať lacné veci.“
Reklamný článok
Foto: Ambro